RSS

събота, 2 януари 2010 г.

КоНкУрС

Както ви обещах ето и едно конкурсче темата е DECADE OF THE TEENS единственото което трябва да направите е да облечете вашата долка със някой дрехи от новият магазин DECADE OF THE TEENS и да я снимате и ми изпратите или да я запаметите в албума си и да ми кажете на коя страница е.Може да ми изпращате снимки на skype: nasinasi62 , да пишете в коментарите на тази публикация или да ми пишете в стардол ето и наградите:
1.Място - 10 sd и 2 superstar gift
2.Място - 5 sd и 1
superstar gift
3.Място - 1 superstar gift
Срок:До вторник ми изпращайте снимките и във сряда ще поставя в блога таблица в която да се гласува и в събота ще обявя победителя
P.S Започвайте да се записвате

11 коментара:

razdora каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
razdora каза...

zapis*

RaDiTy... каза...

zapiss...=]

nasinasi19 каза...

razdora i rady pratete mi snimka

tedibedi каза...

iskam da popitam kak se opredelq pobeditelqt.Pe4eli tozi koito e oble4en nai-doebre ili ......ne6to drugo

RaDiTy... каза...

amii samo ako moje daa si na liniq malko pove4e vreme v skype za6toto taka ne mogat da se izpratqt s1ob6teniqta mi xD :D

nasinasi19 каза...

mi 6te se glasuva 4rez tablici

Анонимен каза...

Искам да се запиша,но не мога да си сваля скайпа.В стардолл се казвам sladuran4etyyy2.Имаш ли и-мейл?Не съм суперстар и не мога да ги купя,за да ги запаметя!

Анонимен каза...

Zapiss4ee..6te ti go dam na LS

marinceto_pz

mimityyyyyyyyyy каза...

Кога ще се гласува?

RaDiTy... каза...

da i az tova pitam...koga 6te b1de glasyvaneto?!