RSS

неделя, 12 юли 2009 г.

50 % off !?!

Здравейте , днес реших да Ви покажа нещо , което ме зачуди и разрови из старплаза.1.Видях че има "реклама "намаление на началната стр. на стардол , но не видях никакво намаление в старплаза ! Може би рекламират , че скоро ще има месечна рапродажба .

2.Забелязах че има някакъв конкурс - кой прилича на някоя звестна личност .
Вижтеи предишните победители :
3. Днес един потребител в стардол ми написа това :if you dot give me 5 superstars codes , i'll hack you accaunt ffor everrr !!!!!!!!!!!!!!

тази долка , се оказа момче а не момиче ! И той ми е написал писмо както виждате , с което иска да му дам 5 сс кода и ако не му ги дам ще ме хакне ! Моля Ви пишете си с него и пишете коментари ако нещо интересно Ви е написал и много благодаря ! =] Dari_rikki вече написа най-важните новини за днес =] и това е от мен за сега. bye! bye !