RSS

вторник, 14 юли 2009 г.

konkurs

здравейте правя конкурс за най добър колаж на тема Цветно лято колажът се прави във сайтът www.polyvore.com
1. там трябва да имате регистрация
2.влизате си в профила
3. отдолу където пише

Sets

Create your first set. натискате Create

и от там започвате да си правите колажа

4.когато го направите натискате publish ето и снимка


след като натиснете трябва да ви даде ето тази бланка


попълвате я и колажът ви се запазва във вашият профил
5.след като сте готови ми казвате как се пишете във www.polyvore.com и аз ще вляза и ще ви видя колажа

ВНИМАНИЕ хората който имат photoscape могат когато направят колажа направо със photoscape да го направят на картинка и могат да ми го пратят по skype моят е nasinasi62 или да го прекачът със сайтът prikachi.com и да ми пратят снимката по скаип или да ми пратят линка във коминтарите отдолу или във стардол или в скайп където си решите ето и един пример за такъв колаж



победителят ще спечели ето тези неща