RSS

вторник, 25 август 2009 г.

4a0 ;]

Здравейте ! Ще ви съобщя една новина . Днес заминавам извън града и ще се върна в петък , но след това пак заминавам и ще се върна в неделя :D . Иксах да БЛАГОДАРЯ на nasinasi1 , която постоянно ми помага с каквото може :) Благодаря !

Имам си поне една утеха :D и т е ,че днеска ми свършва да съм суперстар , и няма за какво да се тревожа кои ще ми вземе нещо и т.н. :) Когато се върна знам че стардол ще приготви изненади , яки дрешки и много други неща .

Вярно е ,че не съм писала скоро , но не намирам нито бъг , а и ако има нещо ново сега в старплаза това ще са - обеците на ХБ , които са за 6 $ и са за сс само . Ако намеря днеска или когато се върна нещо странно , интересно,ново в страдол ще пиша без съмнение ! :)


Чао :)
:) iliqn4eto xxx за всички :)