RSS

неделя, 23 август 2009 г.

Моля ви, ПОМОГНЕТЕ !!!



Здравейте ! 1 . Много искам да се извиня 4е не съм писала от мнооогоо отдавна , просто бях извън града .

Днес искам да ви съобщя много лоша НОВИНА ! :( colorful_world е хакната , и много искам да и помогна , както тя винаги ми е помагала !!! Моля Ви направете нещо , каквото и да е , ако някой има нейн скайп да ми го даде ,моля Ви ! Тя ми е една от НАЙ-добрите фр в стардол и за това искам по някакъв начин спешно да и помогна , ако желаете и Вие можете да се включите ! Честно казано , като видях каква кукла си е направила , има очила и всякакви мебели около нея и това страшно много ме учиди , но си казах " Все пак всеки може да си промени вкуса по всяко време " След това влязох в bg-stardoll.blogspot.com и от там видях че е хакната , много се уплаших за нея и сега исках да пусна ИЗВЪНРЕДЕН ПОСТ !Ще съм Ви много благодарна ако и помогнете по някакъв начин и аз още не съм решила как ,но знам че малко или много може да и помогнем ! Благодаря Ви ! :)


Втората новина! ( Искам да кажа че новините от старол за старплаза и другите неща ги оставих на 2,3 или там 4 място защото все пак това е colorful_world и е българка и искам да и помогна )

Излязоха нови чанти , които ми приличат малко от китайския стардол, там по-рано имаше чанти за по 100,150, 200 и т.н. не че тези са по толкова ,но не са и от евтините :D .

Има и нови неща в минишопа ,както и промяна и аз незнам в какво , може би надписа :D



В старплаза също излязоха нови дрехи , както и най-после късата тениска на - Hot Buys за август =) а ето и оригинала
И третата новина е че имаме БЪЛГАРКА covergirl !!! Много се радвам ,че най-после имаме българка,която има страхотен апартамент и долка - mariq_13 :) , мисля че няма никакъв проблем да пиша в момента , за нея даже тя може би се радва , защото скоро не сме имали българка cg . естествено всички знаем , че masia беше 3 пъти cg ,ако не се лъжа :)

Е това е от мен за сега , дано съм помогнала , на всички малко или много :) Чао !!!