RSS

неделя, 23 август 2009 г.

Хакери





Здравейте!Аз съм mimityyyyyyyyyy и това ще бъде първият ми пост!Искам да го посветя на хакерите в стардол, които много ме притесняват!Напоследък хакнаха доста хора:colorful_world;rali4ka94 и др.Всеки ден си мисля, че е възможно да съм следващата жертва.За това искам да ви припомня някои правила!Знам, че ги знаете, но никога не ги забравяйте!!!
1.Сменяйте паролата си често (веднъж месечно)
2.Не се доверявайте на никого и не казвайте паролата си!(дори да е най-сигурният човек)
3.Внимавайте да не попаднете на фалшивия стардол!(от безплатните неща и др.)
4.Ако бъдете хакнат веднага идете на forgot password и ще получите паролата си на абв-то, но пък ако не стане кажете на някого за помощ!
Аз много бих искала да помогна на colorful_world, но не знам как!Ако някой знае скайпа и да ми пише!!!СКАЙП:noo_angelss :-)

Благодаря, ви!