RSS

петък, 9 октомври 2009 г.

Ново


Здравейте на всички :) ! съжалявам ,че не съм писала от скоро,но сега към новините без оправдания :Д . Дрехите ,които излязоха в старплаза буквално се превеждат полунощни дрипави кукли :Д
Излезе и новият ХБ за месец октомври-къси панталонки или по-точно бельо :Д с картинки на прилепи и аз очаквах да е в магазин fallen Angel,а той е в Evil Panda ,вижте го по-долу
Излязоха и нови дрешки , доста дръзки и в магазин RIO.Не можах да го намеря в реалния живот , но ако случа ще пусна пост4е :),но за сметка на това ще
Ви покажа в абв-то какво лс ми пратиха е .. не само на мен сигурно и много от вас
е това е от мен :) за сега , хайде ЧАО ЧАО ... аа забравих сигурно много от вас гледат серяла Перла и естествено всички сте разбрали , че Инджи - Сонгюл Йоден ще идва в България ! не пропускайте да я видите на "живо" в dancing stars и след това в шоуто на Слави :) Аз казвам да не забравите :) ,еми хайде тогава ЧАО :)