RSS

събота, 17 октомври 2009 г.

Прилики

Добавяне на изображениеЗдравейте ! Съжелявам за това ,че още не съм си направила банер с новата ми коса (не че има голяма разлика ) , но скоро ще е готова ^ ^ . Днес , някои от екипа ви показаха ,новините и безплатните неща ,а сега аз ще покажа прилики .Наистина скоро не съм показвала и сега е време . Като за първа снимка съм избрала една рокля от новата колекция на pink for october,която е на Marc Jobas,лично на мен този дизайнер много ми допада.Вкуса му е страотен и си разбира от работата :Д
Следващите са на ...? Познайте ... D & G
btw-Роклята е само на Gabanna


Ето я и новата рокля ,която преди ден/два излезе на

Erin FetherstonП.С. Ако не се сещате ще Ви подскажа ,че е в мазгазин Biscou и е за 16 $ , но този път за не сс .


Сега е ред на Versace Ето две нови рокли ,които също излязох скоро -едната е на Vivienne Westwoodдругата на Jill Stuart както виждате и герданчето, което го има в старплаза , участва и в костюма на модела.


Това е от мен :) Хайде чао :) :)