RSS

събота, 24 октомври 2009 г.

Нови сценки

Здравейте :) съжелявам ,че скоро не успях да пиша , но бях малко заета с няколко проблема ( не много големи :Д ) Иии ... така днеска ще ви покажа новостите , но преди това :

btw : днес ми е много смешно .. просто бях на поход с класа и беше супер яко ( сигурно не ви интересува ,но само споделям :) )

Така, сега към новините - излязоха нови сценки свързани с предстоящия празник , койт
о всички с нетърпение очакваме, Всъщонст Helloween се празнува обикновено в Америка , но и ние по край тях с костюми ще излезем :Д . ето ги и сценките



Честно казано много ми харесват и предметите , които са сложили и дрехите . Но има само една сценка ,която е - Circus (цирк :Д ) и това са :) Другата по - сериозна новина е ,че освен аз има и много други момичета ,които НЕ получават ежедневните 1 по 1 сотитнка всеки ден .Вчера аз похарчих 5 ( бях със 6 $ ) и останах с 1 $ , а днес отново съм с една :( ,което ме тревожи , че може да НЕ е бъг ами завинаги така да е ( за , което тряба да се надяваме да не е така ) Ами ако някой знае случайно или пък чул не до -чул от приятел да сподели :Д каквото и да е ( чрез коментарче ) всички много ще се радваме и най-карая да се свършат тези бъгове или там както и да е :Д

Хайде това е от мен :) Чао