RSS

неделя, 25 октомври 2009 г.

амии хакери :D



Здравейте!Съжалявам, че не съм писала от доста дълго време!Все нямаше време и нямаше за какво да пиша!Просто си разглеждам разни неща и попадам все на хакери и когато ги потърся в стардол те просто ги няма не съществуват такива профили!Това просто много ме учудва!Откога админите си вършат работата!Попаднах на този профил, който е обвинен, че е хакер и между другото има интересна презентация!
Това, което не мога да схвана е, че човека пише, че е някакъв друг профил, който пък пише в GUESTBOOK но няма и такъв профил!От презентацията е очевидно, че явно в Guestbook става монолог :D Тоест . . . трудно е за обяснение :D Както и да е!Виждала съм страшно много хора да казват този ме хакна, но името му не излиза въобще!

А погледнете само това!!!!http://www.maybenow.com/i-need-stardoll-account-username-and-passwords-help-plz-q23985478
Не мога да повярвам, че хората му дават профилите си с паролите!Лично и вие можете да си дадете данните ако желаете :D Не ви го препоръчвам!Но в действителност такива акаунти съществуват от сайта.Извинявайте, че ви занимавам, но ако не ви е интересно не го четете!Мен ме интригуват такива неща, защото това нещо става сигурно всеки ден!А аз искам това да спре!Опитвам се да намеря начин, но не мога!Просто пазете се!Пазете паролите си и не ги казвайте на никого!!!Иска ми се много да помогна на тези, които са хакнати или измамени, но не знам как! :-( Вече дори не приемам requesti заради това!Нали някои казват, че така могат да те хакнат!Ами чао и се пазете!