RSS

събота, 19 септември 2009 г.

...

Първо Здравейте и второ съжелявам за това ,че не съм писала скоро .
Днес няма да Ви показва никакви новини нито бъгове нито нещо свързано от стардол . Сигурно всички знаете коя е предателката - АЗ ...Писах на Наси , че преди и да съм писала ,че не мога да пиша често - все пак съм казала че 1,2 на седмица ще пиша когато имам време , за мен образованието е много по-важно от игри на компютъра . С това изречение не искам да се махам от блога и разбрах също ,че доста от екипа е искал да избера в кой блог да пиша ?! Ааа аз ще пиша и в двата , наси ме прие отново за ,което срашно много и благодаря и незнам ако има нещо с което да и върна жестовете ,ааа просто и да не се замисля...аз ще го направя . тук има достатъчно хора ,които са свестни и добри ,аз се записах във блога на Вери не само за да намеря приятели както тук ами и да им помогна ! Блоговете не са съзтезание ами на хората само като погледнат постовете и да има става интересно ! Това е :) всички тук сте ми приятели и ще останете , но не се сърдете аз знам какво мога и щом съм казала ще го направя , еее поне ще се опитам!

Това е ! ЧАО ЧАО ЧАО ! :) :)

1 коментара:

geri_ger4i каза...

илиянка е много свестен и добър човек и не би предала никого!!!аз заставам напълно зад нея!не мисля, че трябва да бъде изклучена от блога!!!няма такава причина!

айде чао ви :)))