RSS

вторник, 15 септември 2009 г.

Spoilers



Stardoll разполага с 40 милиона членове! Какво мислите, че ще ни даде този път,освен табелка и няколко тениски, надявам се, че е нещо хубаво като лотария рокли или безплатни подаръци, не е като миналия път, когато са поставени в скъпи дрехи Starplaza със звезди върху тях. Може би дрехите долу може да бъде част от тях, те са били в спойлери и нямат нищо общо с новите Грейс Джоунс и космическа стил облекло. Също така има много дизайнерски облекла, които ще освободен като от Гучи и Topshop Уникални
Nasinasi1 Ви показа ,че за 40 милиона ще ни дадат тази първата дълга блуза или туника , но аз се надявам всичките дрехи да ни дадата, най-много ми харесва розовата на ресни рокля . Честно казано всичките са много сладки и ще е хубаво сайтът да ни пусне поне еддна дрешка. Вчера очаквах много повече ! Като видях в другите блогове какви изненади им е поднасял стардол , когато сте били 10 млн,20 млн. от там нататък нищо хубавто безплатно при това не са ни пускали :( Ами сега ми остава да се надявам , както аз така и всички дрехите по-горе да са безплатни :)

Това е от мен за сега - ЧАО ЧАО ЧАО ;)