RSS

неделя, 27 септември 2009 г.

Хакерски номер...

Вижте какво съобщение получих тази сутрин:
В писмото пише да променя e-mail адреса си на
Stardollars_4_superstars@hotmail.com и че когато го направя ще получа 1000 $ , но трябва да съм суперзвезда ( защото така хакерката ще може да вземе парите и дрехите не долката ми ) а ето и какво имаше на линка който е в съобщението ( това явно е нейното "доказателство") :

Хора ако получите подобни съобщения в никаъв случай не правете това което искат от вас !!!

2 коментара:

iliqn4eto каза...

na men mi prati su6toto ls i pri tova beshe ot BULGARIQ - az i napiusah vednaga to4no tova - tova ne e vqrno , deto mi go napisa |-( nqma bezplatni pari i to v sd , a tq v otgovor mi prati - ami ne znam no moje i da ima :D
ppff mn qsno 4e ne moje i naisitna kakto pishe peti_keti ne se doverqvaitena takiva

Peti каза...

Аз на тая нищо не и отговорих , просто игнорирах съобщението.Но насистина не трбва да се доверявате на такива съобщения , а още по-малко да ги разпространявате!!!