RSS

четвъртък, 10 септември 2009 г.

Побързайте !!!!


Първо искам да благодаря на nasinasi1 за това ,че ми помогна за банерчето и искам да кажа,че nasinasi1 направо ми направи банера , а сега Prikazna като ми каза и аз сега това правя (банер) и се научих :Д и на нея и на rali4ka_94 и благодаря и второ Здравейте :Д !

Днес в старплаза излезе нова СУПЕР сладка чантичка , която е БЕЗПЛАТНА ,така ,че побързайте !!! Пише само 30 милиона... :Д но аз въобще не съм се занималва да гледам дали е на ХБ или на нещо друго , веднага я взех :Д така,че и вие го направете :) Освен чантичката излязоха и други дрехи - те преобладава цветът-бяло и има един корсет ,който са го писали ,че е на Мадона има и едно колие с кръст , пантофки и ботуши ,2 ризки , рокля и една пола със дръзка цецпка и това е :)
Е това са новите неща и това е от мен :) ЧАО за сега !