RSS

неделя, 13 септември 2009 г.

Училище :

Здравейте , днес се чудех за какво да пиша и накрая разбрах ,че трябва да уведомя всички за това ;) Както всички знаете вдругиден сме на училище , и затова аз няма да мога да пиша редовно или поне често , може би 1 на седмица :) но все пак ще пиша . Тази година искам да завърша с отличен и да мога да кандидатсвам, където пожелая . А това не става като седя постоянно в стардол и т.н. Не сиакм никой да ми се сърди , особенно Наси , но просто тази година ще е по-трудна от всички , но ще трябва да се стегна ,както аз така и всички :) На ще ми е мъчно за стардол , но всеки си има проблеми и това е моят . Съжелявам ,че ви напомням тази " хубава " тема , но искам да ви предопредя преди някой да се е расърдил ( което сигурно ще е в краен случай ) или да се почнат разпитите - Защо? .. и т.н. Не винаги ще мога да пиша защото ще излизам с приятели , домашни .. и всякакви други . Сега стига с мойте оправдания - Аз какво друго ми остава освен да пожелая на всички - Успешна учебна година и дано всички да сте с отличен успех и само хубави оценки :) Ами това е от мен за сега :) Чао дано не съм ви отегчила :Д ЧАО ! ЧАО !