RSS

понеделник, 16 ноември 2009 г.

..


.. Имам една тайна .. Многоо хора знаят за нея .. но не всички ... вече почти не е тайна .. крайно време е да я кажа в блога ... Преди измамих 1 момиче със смс-и .. Приказна разбра и ме заплаши че ще каже на блогове .. Аз върнах 1 смс след няколко дни Приказна се здърпа със Тоника .. След това Тоника Наси и моите приятелки (от стардолл) ме посъветваха да не ги връщам .. от начало бях против но после се съгласих с тях .. че няма смисал да връщам смс ... за сметка на това че Приказна исприказва толкова много убиди ... + това не съм сигурна че Приказна дава смс-те на момичето .. Моите приятелни ... Наси , Тоника , Криси и др. са на моя страна ... Не съм едниствената измамила някои .. Знам за няколко много влиятелни кукли че също са мамели .. Благодаря че ме изслушахте.. Това е за сега от мен дори Приказна да казва на всеки един български блог ... според мен важното е че аз си признах .. :)

12 коментара:

nasinasi19 каза...

podkrepqm te za6toto znam prikazna kakva e gadna i sas sigurnost tq si e vzemala tezi kodove za neq 1000000000% sam sigurna

Анонимен каза...

Spored men nikoi ne e gaden.Prikazna tursi spravedlivost.A ti Nikolet postupi pravilno,4e si prizna.Az ne sym na nikoq strana :),prosto kazvam mnenieto si!!!
cleo_naninka

nasinasi19 каза...

golqma spravedlivost niki da dava kodove na prikazna tq da si gi izpolsva a nikolet si mislila 4e dava kodove na tova momi4e koeto e izmamila prikazna e izmamnica vsi4ki taka mislqt dori mi pi6at i hora po skype i vav stardoll 4e prikazna e ujasna (ne pi6at tyk za6toto gi e sttah onaq da ne im napravi ne6to)no okolo 6-7 momi4eta mi razpravqha slu4ki sas prikazna koito ne govorqt dobre za neq

iliqn4eto каза...

според мен в тая сучка има измамници и имамени.Аз няма да убиждам никой ... нито ще кажа кой според мен е имамникът .Аз съм казвала ,че на Наси държа ,защото много ми е помагала .АЗ няма да заставам на ничия страна ,макар да мисля ,че Николет малко е прекалила със 8 кода ... но така или иначе на момиче кодовете никой няма да и ги върне ,все пак 20 лв. почти ...аве хора аз ще ви посаветвам - въобще не се занимавайте да хаквате профили , това показва следните неща :
1.или не искате вашия профил или не ви харесва
2.мама ,тати вече са се уморили да ви плащат големите сметки на телефона
3.СЪЗДРАВАТЕ СИ НЕ ПРИЯТЕЛИ - ВРЪГОВЕ !
стардол е игра за забавление ,не само да крадете кукли и после : "аммм дай 3 кода и щти я върна " да плащат във игра ,която някой те е хакнал и в продължение да ти иска още и още ... просто аз поне ще се откажа .Нямам ненужни пари постоянно да плащам да някой . (говоря от мое лице ,защото аз не бих плащала .. е веднъж , дваж бих ,но не и повече) Тая игра не е на живот и смърт ,че да се изпокараме всички.Както виждате Ана-Мария още не си е върнала профила , но за нея живота продължава .Пак казвам ,че в някаква игра или сайт ,трявба всичко да постигате като сте честни !

Bloom_niki каза...

Kodovete ne bqxa 8!!! a 4

Bloom_niki каза...

Тя ми даде 8 кода но не вси4ки работеха само 4 кода станаха

razdora каза...

Аз лично не мога да кажа кой е виновен, дали Ники, че е тръгнала по пътя на алчността, или момичето, че се е подвело, но хубавото е, че поне Ники си призна, а все пак човек се учи от грешките си и друг път едва ли ще и се случва подобно нещо, този път и е бил за урок (и за ники и за момиченцето). Но всеки, дори и най-честните, могат да признаят, че са измамили(дори и малка, дребна лъжа) някой във виртуалното пространство, все пак всеки, без значение на колко години е, има моменти, в които е алчен. А относно осемте смс, никой не е виновен на момичето, все пак и тя е виновна, защо се е вързала? За стардол да даде за 1 ден 20 лева, а можеше с тях да си купи в реалния живот примерно някоя блуза или дънки, няма значение. Не оправдавам Ники, все пак и тя е допуснала грешка, но....
Дори и приказна, колкото и да казва,че нищо не е измамила, спокойно всеки мами, не е престъпление(всъщност е, но...:D), ако си признаеш. Ако си признаеш грешките, начи си ги осмислил и няма да ги повтаряш, признал си ги пред себе си и пред другите.

razdora каза...

Според мен приказна, също не е цвете за мирисане, тя си мисли, че понеже всички я познават и и се доверяват и и доверяват паролите си да им взема разни безплатни неща, може да се изживява като велика, но не е така. Не искам да бъда клюкарка(да говоря зад гърба на други), но....

Анонимен каза...

Аз категорично съм на страната на ники ! Подкрепям я защото вече знам истинската същност на Приказна ! И аз не мисля че навсякъде тя трябва да се маша ! Писна ми ! Освен това искам да кажа на всички никой да не се доверява на "Приказна" защото повярвайте ми тя не ее това мило момиче което изглежда ... и вече съм си направила извода тя каква е ...

tonika_961

Анонимен каза...

Здравейте! Ето това написах в bg-stardoll !


Нз кой е прав и кой не е. На мен Николет ми е помагала много зимала ми е разни free неща не ме е мамила затова я защитавам.Освен това Приказна никога не съм и няма да я харесвам.Не искам да имам проблеми с нея защото не искам да ми трият профила заради нея но тя няма и да мойе защото имам 4000 точки а тя по малко.Такам имам една хронология където "ПРИКАЗНА" казва лоши неща за един важен член на bg-stardoll скоро може и да се узове в някой блог !! Освен това Приказна не е споменала че xabyx е взела дрехи от момичето и смс които от тези 8 xabyx е взела 4 !!! Доколкото знам xabyx е хаквали и крала и мамела ! За нея нищо не се споменава ?! Защо ??!! Едно момиче (пише в bg-stardoll) ми каза всичко още преди да пишеш тази проста и долна публикация ! А след това Николет ми разказа всичко а си и казвала че няма да кажеш на НИКОЙ ! Аа! Oгледай се Деси Слава!! Виж каква си интригантка! Мразя хора като теб !! Николет наистина не е направила добре но ти!Ти си още по зле !! Ти си един Келеш! Смея да те нарека така защото съм на твоите години.И скоро напускам стардолл.Ти сигорно смяташ и на 60 кат си да си в стардолл ?! И да проваляш живота на хората !!! Според мен в този блог bg-stardoll сте събрани най-алчните и долни хора !! Може би само Рали не е като вас ! Ще следя коментарите и в двата блога.И скоро може да видиш хронолигията за която говорех.
И не сме сигорни че момичето което е писало коментара на Джоан е тя !!
Това е мнението ми !!
от ( няма да кажа името в стардол) Марина

Анонимен каза...

Кфо като е гадже на брат ти, това какво общо има със стардол? А и Приказна е една срадлива смотана МЪРША! Тя е лъжкиня, измамница и също е крадла.

lilly_water*****

Анонимен каза...

Абсолютно съм съгласна ! Приказна е една тъпа коза
1 И искам да и кажа едно нещо , с което приключвам : скъпа , вместо да се занимаваш и да играеш с куклички , и да се мешаш в нещата на другите , по добре залегни над учебниците , като се поограмотиш малко си трай и не се занимавай с другите ! Не го приемай като обида или някаква заплаха . Това е просто един съвет от мен ;]]