RSS

неделя, 8 ноември 2009 г.




Вчера ми се случи нещо много "гадно" и странно!Влизам си в suita и гледам там където съм окачила изложени дрехи на манекени и ми липсват 2 манекена!Търсих ги из цялата къща, но без успех!Просто не знам какво става!Те бяха по 6$ сега нямам пари да си купувам нови след като имах!А днес видях, че ми липсват 2 от онези герлянди, които си бях закачила на гардероба!Моля ви просто не знам какво да правя!Помогнете ми!Ако така продължават да ми изчезват нещата . . . мислех, че е бъг, но ги няма просто! ;( Ако ги намерите случайно :D ми кажете!Но няма аз търсих . . .!Благодаря ви все пак!Но може да е поредния номер на стардол!Знам ли!Едвали някой е влязъл и ги е откраднал.

2 коментара:

razdora каза...

Съмнявм се нчкой да ги е откраднал, защото е напълно невъзможно. Никой не би могъл да открадне нещо от някой, освен, ако не е някой хакер, но едва ли ще си прави труда да взема разни неща. На мен ми се случи нещо подобно преди седмица или две- изчезнаха ми дизайните, като се сетя колко ми струваха....Та така, писах на админа, но още не съм получила отговор. Едва ли админите се интересуват за състоянието на мембърите в сайта, админите се интересуват само да дигат цените на смс и да намаляват сс мембършип-а.

mimityyyyyyyyyy каза...

ми така е!Ама ти на кого писа?