RSS

събота, 14 ноември 2009 г.

Нови неща в SHOP


Пубикувано от - Fidaet



Здр от доста не съм писала .. но няма да се оправдавам .. да минем към новите неща в Магазина .. от новите неща лично на мен само ми харесва чантата Hot Buys и полата от Bisou ..
Натиснете върху изображението да стане по-голямо!




Искам да кажа и нещо друго .. този Стардолл наистина започна много да ме ядосва .. много добре знаете .. какви неща се промениха .. всеки ден ни даваха по 1 лв а сега нищо .. отвориха клубове само за Суперстари .. най-хубавите дрешки за суперстар абе всичко само и само за Суперстари .. и вече с 2,40 само за 1 СЕДМИЦА можете да бъдете Суперстар ..




И искам да допълна нещо друго продавам хубави дрехи ако ви хареса нещо моля ви купете !!!!

1 коментара:

iliqn4eto каза...

ии Фифи и аз съм на това мнение :( ... не съм супертар и ако не оправят проблема няма и да бъда скоро . А пък за новите неща в старплаза , си права -само за суперстари , но инче някои дрешки си ги бива :Д има гердан ,които ми хареса и го купих... има и 2 тениски за нон-сс , но в крайна сметка не съм тая ,която ще определя кое колко да сртува и т.н. :)