RSS

събота, 7 ноември 2009 г.

ВНИМАНИЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ако чуете нещо лошо за тоника то недейте да вярвате защото от вчера ставаха едни скандали между Тоника и Приказна дори днес намесиха и мен вчера Тоника и Приказна аз и Николет се включихме във групов чат около един час се караха най накрая се здобриха но това несвършва сутринта пак започват да се карат само че този път без Тоника и да и казва нещо Приказна започва пак да се разправя ( офф........ направо ми писна от такива злобарки като приказна) този път намесват и други хора преди малко когато са си чатили тоника е казала :наси не е злобарка а Приказна след малко ми пише променила техният чат със наси е злобарка (само че това тоника не го е писала)
Ето чата на ТоникаА ето и поправеният чат на приказна sorry за това ограденото него
(вежте чата на приказна колко несмислено го е направила тя май ни мисли за много тъпи има акъл като на малко дете)

5 коментара:

Peti каза...

Ами незнам , защо обаче още от началото си мислях че Prikazna е тъпа коза и сега съм напълно сигурна че е такава!!!

nasinasi19 каза...

и аз така мислех имах такова чувство и през целия конфликт тя искаше да махам тоника но аз не я махнах тя приказна вече не е в блога после ще я махна и от страни

Анонимен каза...

prikazna e laino

Анонимен каза...

az i edni moi priqtelki sushto imahme golqm skandal s prikazna no ne chak tolkova dulgo vreme . prikazna e ujasna

Анонимен каза...

ne misleh 4e prikazna e takava misleh q za dobro momi4e no qvno ne e