RSS

неделя, 22 ноември 2009 г.

халалнициии :d

Здравейте :) Поста ми е малък ,затова не съм си слагала банер. Та ето за какво става дума . Днеска получих рекуест от профила Andalina33 .Тогава бях от друг профил,а ето какво ми написа :Здрасти аз съм момичето ,които има профила -collerctor_dkny, моля дай ми код и аз ще ти дам паролата на тоя профил ( collector_dkny ) .Еее направо се уляха с това ! Тя не е само една .Има и още едно момиче ,но незнам как точно се пише.Такъв рекуст получих от моя си профил само,че беше ето така - дай ми код или ще получиш скорощно хакване . Те не искат подаръци , нито пари - КОДОВЕ ! Еее толкова нахални и алчни ссме станали бее ? охх да не продължавам ,че ще се ядосам още повече :Д , хайде чао :)

1 коментара:

betito0 каза...

момичето другият и профил в стардол се казва MissElil999