RSS

неделя, 8 ноември 2009 г.

Здравейте ! Аз също както Николет и Тоника икам да честитя рожденния ден на Наси от целия екип. Пред да започна с речта си :Д искам само да добавя нещо ,което за мен се получи малко конфузна сисуация. Не сиакм да обидя никой, но (това не е проблем ) аз така си мисля ,че надали някой освен вас е знаел за рожденния и ден . Аз поне не знаех , едва ли съм само аз , за това за можехте ( Ники и Тони ) да ни предупредите , да се намерим по скайп , да направим една хубава изненада на Наси от целия екип :) . Не искам да обвинявам никой , просто си изказах мнението по въпроса .

Та ето ги нашите пожелания към теб :Пожелаваме ти само успехи за да радваш хората ,
любов за да обичаш тези ,които те обичат,
смелост за да преодоляваш трудностите,
щастие за да можеш да изживееш този живот пълноценно,
мъдрост , за да можеш да се поучаваш от грешките си ,
усмивки, за да можеш да усмихваш другите
и като за последно ти пожелаваме да бъдеш и да вярваш в себе си !